Υπηρεσία Διαχείρισης E-shop

Η αγορά εξελίσσεται διαρκώς, αλλάζει και διαμορφώνεται, ανάλογα με τις απαιτήσεις της εποχής και τις τεχνολογικές επιταγές. Με βάση αυτά, η ολοένα συχνότερη επιλογή των ελεύθερων επαγγελματιών να προωθούν τα προϊόντα τους μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων, κάθε άλλο παρά έκπληξη προκαλεί. Η αύξηση στην εμφάνιση των καταστημάτων είχε ως αποτέλεσμα και τη δημιουργία νέων αναγκών που προέκυψαν στους ελεύθερους επαγγελματίες που διατηρούν e-shop για την επιχείρησή τους.

Οι κυριότερες ανάγκες που παρουσιάζονται είναι οι εξής:

  • τακτική ενημέρωση του πελατολογίου του e-shop – μέσω newsletters, Viber ή SMS – για τα νέα προϊόντα, τις περιγραφές, τα χαρακτηριστικά τους, αλλά και για τις τρέχουσες προσφορές
  • ενημέρωση του διαθέσιμου αποθέματος
  • λήψη παραγγελιών
  • customer service – (ηλεκτρονική ή τηλεφωνική) επικοινωνία με τον ενδιαφερόμενο αγοραστή που αναζητά περισσότερες πληροφορίες για κάποιο από τα προϊόντα
  • παρακολούθηση της ορθής εκτέλεσης όλων των διαδικασιών της καθημερινής λειτουργίας του e-shop και διεκπεραίωση όλων των θεμάτων που την αφορούν

Συνεπώς, γίνεται εύκολα αντιληπτή η ανάγκη για την ύπαρξη ενός – τουλάχιστον – ατόμου που θα αναλάβει την εκτέλεση των παραπάνω σε καθημερινή βάση, προκειμένου η επιχείρηση να έχει ένα πλήρες και ενημερωμένο e-shop για τις ηλεκτρονικές της πωλήσεις. Τι γίνεται, όμως, στην περίπτωση που η επιχείρηση αυτή ανήκει σε κάποιον ελεύθερο επαγγελματία που δεν διαθέτει το απαραίτητο κεφάλαιο για την πρόσληψη ατόμου στη θέση της υποστήριξης του e-shop;

Γιατί ένα e-shop χρειάζεται την Τηλεγραμματεία;

Τη λύση δίνουν οι υπηρεσίες Τηλεγραμματείας της My Office! Το έμπειρο προσωπικό της εταιρείας, αναλαμβάνει να συντονίσει τη λειτουργία των διαδικασιών στο ηλεκτρονικό κατάστημα της επιχείρησής σας, διατηρώντας το πάντοτε ενημερωμένο και μην αφήνοντας το ερώτημα κανενός υποψήφιου πελάτη αναπάντητο.

Πιο συγκεκριμένα, οι γραμματείς της My Office αναλαμβάνουν την υποστήριξη του e-shop σας, παρέχοντάς σας τις εξής υπηρεσίες:

  • Customer Service: Διαχείριση κλήσεων, Διαχείριση Ηλεκτρονικής Αλληλογραφίας με τους πελάτες και τους επισκέπτες του ηλεκτρονικού σας καταστήματος και Λήψη Παραγγελιών
  • Αποστολή Newsletters: Αποστολή ενημερωτικών και προωθητικών e-mails και Viber στους υφιστάμενους και υποψήφιους πελάτες του e-shop, με προσφορές και υπενθυμίσεις
  • Διαχείριση των διαδικτυακών εφαρμογών: Λήψη παραγγελιών, εξυπηρέτηση πελατών, διαχείριση παραπόνων και επίλυση προβλημάτων (π.χ. απώλεια ή μπλοκάρισμα κωδικού πρόσβασης)
  • Ενημέρωση πελατών για αιτήματα, όπως το stock προϊόντων στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα και το στάδιο παράδοσης της παραγγελίας τους
  • παρακολούθηση της ορθής εκτέλεσης όλων των διαδικασιών της καθημερινής λειτουργίας του e-shop και διεκπεραίωση όλων των θεμάτων που την αφορούν

Τι κερδίζετε;

Στη Μy Office σας προσφέρουμε το χρόνο και την οργάνωση που χρειάζεστε καθημερινά για να ανταπεξέλθετε στις επαγγελματικές σας ανάγκες. Τα οφέλη σας είναι πολλαπλά:

  • Υψηλή ποιότητα υπηρεσιών και εξυπηρέτησης από τις έμπειρες εκπροσώπους-γραμματείς μας, οι οποίες χαρακτηρίζονται από συνέπεια, εχεμύθεια, ευγένεια και προθυμία.
  • Επαγγελματισμός, χάρη στην επιλογή, εκπαίδευση, παρακίνηση και αξιολόγηση του ανθρώπινου δυναμικού μας, καθώς και στη μονιμότητα των εκπροσώπων-γραμματέων μας:
    • ενίσχυση του κύρους σας με την ανάπτυξη-βελτίωση της εικόνας σας και τη μεγιστοποίηση της φήμης του e-shop /επιχείρησής σας
  • Αύξηση της παραγωγικότητας-αποδοτικότητας, με μείωση λειτουργικών εξόδων, λόγω χαμηλότερου λειτουργικού κόστους σε σχέση με full ή part time γραμματεία και δαπανών εξοπλισμού, με παράλληλη αύξηση εσόδων, λόγω εξάλειψης χαμένων κλήσεων/παραγγελιών
  • Διευρυμένο ωράριο γραμματειακής κάλυψης, καθώς εξυπηρετούμε 16 ώρες Χ 7 ημέρες την εβδομάδα Χ 365 ημέρες τον χρόνο, με αποτέλεσμα και τη δική σας επέκταση του ωραρίου λειτουργίας σας:
    • διαθεσιμότητα εξυπηρέτησης και ευκολία-άνεση για τους πελάτες σας
  • Απαλλαγή προβλημάτων διαχείρισης και απουσίας προσωπικού, π.χ. λόγω ασθένειας, αδειών, εγκυμοσύνης κ.ά.
  • Αύξηση του διαθέσιμου χρόνου σας:
    • αφιερώνετε τον «κερδισμένο» χρόνο στην περαιτέρω ανάπτυξη της επιχείρησής σας
    • διεκπεραιώνετε τις εργασίες σας πιο γρήγορα, πιο εύκολα, πιο επαγγελματικά, πιο αποδοτικά
    • αναβάθμιση της οργάνωσής σας
    • διευκόλυνση της επαγγελματικής σας κινητικότητας
  • Υψηλός βαθμός ικανοποίησης και εξυπηρέτησης των πελατών σας, λόγω ανταπόκρισης, επαγγελματικής εξυπηρέτησης και αποτελεσματικής διαχείρισης

Επικοινωνήστε μαζί μας στο 210.51.58.500 ή συμπληρώστε τη φόρμα ενδιαφέροντος και θα έχετε την ΕΙΔΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ Τηλεγραμματειακής Υποστήριξης της My Office «15 μέρες δωρεάν υποστήριξη του e-shop σας» !

Αίτημα Ενδιαφέροντος

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας, ώστε να ενημερωθείτε άμεσα για την υπηρεσία.

* Πρέπει να αποδεχτείτε την Πολιτική Απορρήτου για να συνεχίσετε!