Υπηρεσία Τηλεγραμματείας
Στόχος μας είναι να χτίσουμε μαζί μία μακρόχρονη σχέση συνεργασίας με υψηλού επιπέδου υπηρεσίες τηλεγραμματείας.
Ξεκινάμε, λοιπόν, με μια προσφορά εμπιστοσύνης: επικοινωνήστε μαζί μας στο 210.51.58.500 ή συμπληρώστε τη φόρμα ενδιαφέροντος και θα έχετε την ΕΙΔΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ Τηλεγραμματειακής Υποστήριξης της My Office «Δώρο ο ένας μήνας» !
Σκοπός της προσφοράς είναι να γνωρίσετε το εύρος των υπηρεσιών μας, με το δυνατό χαμηλότερο κόστος.
Είτε είστε επιχειρηματίας είτε ελεύθερος επαγγελματίας, σε περιόδους κρίσης αναζητάτε έξυπνους τρόπους για να εξοικονομήσετε χρόνο και χρήμα. Κι επειδή πολλές φορές δεν θέλει κόπο αλλά…τρόπο, μια έξυπνη επιλογή είναι να χρησιμοποιήσετε την Υπηρεσία Τηλεγραμματείας.
Η Υπηρεσία Τηλεγραμματείας αποτελεί ένα μοντέλο outsourcing (εξωεπιχειρησιακής ανάθεσης), το οποίο αναθέτει σε έναν τρίτο συνεργάτη την ηλεκτρονική και τηλεφωνική επικοινωνία με τους πελάτες σας, καθώς και διάφορα άλλα πρακτικά ζητήματα. Με την Τηλεγραμματεία, η επιχείρηση και ο ελεύθερος επαγγελματίας αποκτούν μία κανονική γραμματέα, η οποία όμως βρίσκεται μακριά, εκτός της έδρας της επιχείρησης, παρέχοντας τις υπηρεσίες της εξ αποστάσεως.
Γιατί χρειάζεστε την Τηλεγραμματεία;
Οι λόγοι είναι πολλοί! Ενδεικτικά, αναφέρουμε τους εξής:
- 1. Είστε ελεύθερος επαγγελματίας (γιατρός, δικηγόρος, μηχανολόγος, αρχιτέκτονας, σύμβουλος, ασφαλιστής κ.ά.) και δεν προλαβαίνετε να εξυπηρετήσετε όλους τους πελάτες σας.
- 2. Διευθύνετε μία μικρή επιχείρηση και δεν μπορείτε να αντεπεξέλθετε στο υψηλό κόστος αποκλειστικής γραμματειακής υποστήριξης.
- 3. Δραστηριοποιείστε επαγγελματικά μόνο ορισμένους μήνες τον χρόνο, οπότε δεν σας συμφέρει να απασχολείτε μόνιμο προσωπικό.
- 4. Προτιμάτε να αφιερώνετε όλον τον χρόνο και την προσοχή σας στην εργασία σας και όχι στα χρονοβόρα διαδικαστικά της.
- 5. Πιστεύετε ότι χάνετε τηλεφωνήματα και, κατ’ επέκταση, πωλήσεις και έσοδα.
- 6. Διαθέτετε ένα e-shop και χρειάζεστε βοήθεια στη λήψη παραγγελιών από τους πελάτες σας, τη διαχείριση παραπόνων, αλλά και την ενημέρωσή τους για το διαθέσιμο απόθεμα του e-shop σας ή την κατάσταση της παραγγελίας τους.
Τι κερδίζετε;
Στο εξωτερικό οι Υπηρεσίες Τηλεγραμματείας παρέχονται εδώ και δεκαετίες, ενώ στη χώρα μας είναι σχετικά καινούργιες. Τα οφέλη που προκύπτουν από τις Υπηρεσίες Τηλεγραμματείας της My Office είναι πολλαπλά. Μερικά από αυτά είναι τα ακόλουθα:
- Μειώνεται σημαντικά το λειτουργικό κόστος σε σχέση με μία full ή part time γραμματεία. Ενδεικτικά, αναφέρουμε ότι το ετήσιο κόστος για την παροχή αυτών των υπηρεσιών σε μία μικρή επιχείρηση ισοδυναμεί με σχεδόν έναν μεικτό μηνιαίο μισθό τον οποίο θα λάμβανε μία «κανονική» γραμματέας – ίσως και δύο, στην περίπτωση που παρεχόταν ένα μεγάλο πακέτο υπηρεσιών.
- Ενισχύονται το κύρος και η εικόνα μίας μικρής επιχείρησης.
- Διασφαλίζεται πολύτιμος χρόνος για την πιο αποτελεσματική διοίκηση του e-shop εκ μέρους του ελεύθερου επαγγελματία/επιχειρηματία, εξασφαλίζοντας τη βέλτιστη ροή των διαδικασιών.
- Εξασφαλίζεται ο βέλτιστος προγραμματισμός συναντήσεων και ραντεβού.
- Παρέχονται πλείστες υπηρεσίες εντός ενός διευρυμένου ωραρίου – ακόμη και κάθε μέρα, από τις 08:00 έως τις 24:00 (16x7x365) – και μέσα από όλους τους πιθανούς τρόπους επικοινωνίας (τηλέφωνο, fax, email, sms).
- Ο ελεύθερος επαγγελματίας/επιχειρηματίας απαλλάσσεται από τη διεκπεραίωση χρονοβόρων γραμματειακών υπηρεσιών, όπως την κάλυψη τηλεφωνικής επικοινωνίας, τη λήψη και αποστολή fax, emails και sms ή την οργάνωση/διαχείριση της ατζέντας των ραντεβού.
Η γραμματειακή υποστήριξη της My Office
- 1. Διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων με υποδοχή-φιλτράρισμα-διαχείριση-προώθηση κλήσεων, απαντήσεις, πληροφορίες, οδηγίες στους καλούντες και λήψη μηνυμάτων-αιτημάτων πελατών από εκπαιδευμένες και έμπειρες τηλεφωνήτριες.
- 2. Διαχείριση εξερχόμενων κλήσεων με ενημέρωση πελατολογίου, διαχείριση/επικαιροποίηση βάσεων δεδομένων-συνδρομητών-συμβολαίων πελατών, υπενθύμιση οφειλών στους πελάτες σας κ.ά..
- 3. Οργάνωση ημερολογίου με διαχείριση ατζέντας των ραντεβού σας σε δική μας online διαδραστική εφαρμογή ή στο Gmail Calendar.
- 4. Διαχείριση διαδικτυακών εφαρμογών του συνδρομητή μας για διεκπεραίωση εργασιών, λήψη παραγγελιών μέσω e-shop, εξυπηρέτηση πελατών, διαχείριση παραπόνων και επίλυση προβλημάτων, όπως το μπλοκάρισμα ή η απώλεια κωδικού εισόδου.
- 5. Δακτυλογράφηση, απομαγνητοφώνηση – μετάφραση κειμένων, δημιουργία παρουσιάσεων – επιστολών – αναφορών κ.ο.κ..