Με την εγγραφή, παρέχουμε ένα αποκλειστικό τηλεφωνικό νούμερο στον συνδρομητή μας και εκείνος, με τη σειρά του, εκτρέπει σε αυτό όλα τα τηλεφωνικά νούμερα που επιθυμεί. Ενεργοποιεί και απενεργοποιεί την εκτροπή κατ’ επιλογή – δηλαδή, όποτε αυτός επιθυμεί ή δύναται – και, έτσι, έχει την πλήρη διαχείριση των εκτροπών και, κατ’ επέκταση, των κλήσεών του από εμάς, καθώς και του κόστους.
Η επικοινωνία με τους συνεργάτες – πελάτες του συνεχίζεται με τους τηλεφωνικούς αριθμούς που ήδη διαθέτει. Με μία απλή διαδικασία πληκτρολόγησης στην τηλεφωνική του συσκευή, εκτρέπει τις κλήσεις του στον προσωπικό τηλεφωνικό αριθμό που θα του δοθεί. Ο συνδρομητής δύναται να κάνει εκτροπή όποτε το επιθυμεί: όταν δεν θέλει ή δεν μπορεί να απαντήσει, όταν εξυπηρετεί πελάτες και, γενικά, όταν δεν είναι διαθέσιμος. Ακόμη, δύναται να ενεργοποιήσει τη μόνιμη εκτροπή, ώστε να τον εξυπηρετούμε εμείς, υποδεχόμενοι τις κλήσεις του ως το τηλεφωνικό του κέντρο, και προωθώντας τες σε αυτόν (άμεσα) σε τακτική βάση, εφόσον τον ενημερώνουμε και είναι διαθέσιμος να απαντήσει.
Στη συνέχεια, ενεργοποιούμε την υπηρεσία μας και λαμβάνουμε τις κλήσεις του συνδρομητή μας. Η κλήση, αρχικά, έρχεται στο τηλεφωνικό μας κέντρο και ο καλών ακούει το μήνυμα υποδοχής που έχουμε εγγράψει, κατόπιν υπόδειξης του συνδρομητή μας. Κατόπιν, η γραμματέας μας απαντάει με τον τρόπο που ο συνδρομητής έχει υποδείξει, ξεκινώντας τον διάλογο για την εξυπηρέτηση του καλούντος.
Ταυτόχρονα, εμφανίζονται στην οθόνη του υπολογιστή όλες οι οδηγίες του συνδρομητή για τον τρόπο διαχείρισης των κλήσεών του. Συγκεκριμένα, στη διαχείριση των εισερχόμενων κλήσεων, φιλτράρουμε τις κλήσεις, κρατάμε τα μηνύματα/αιτήματα των καλούντων, παρέχουμε στους καλούντες τις πληροφορίες και απαντήσεις που μας έχει υποδείξει ο συνδρομητής μας, ενίοτε επαναπροωθούμε τις κλήσεις (σε τακτική ή έκτακτη περίπτωση) στον συνδρομητή μας, τον ειδοποιούμε όταν κρίνουμε -σύμφωνα πάντα με τις δικές του οδηγίες – ότι πρόκειται για επείγον περιστατικό και ρυθμίζουμε τα ραντεβού βάσει του προγράμματος και των υποδείξεών του.
Επίσης, μπορούμε να διεκπεραιώνουμε και εξερχόμενες κλήσεις κατόπιν αιτήματος, π.χ. για να ενημερώσουμε συγκεκριμένο συνεργάτη/πελάτη ή να αλλάξουμε κάποιο ραντεβού. Παρέχεται, έτσι, μία εξατομικευμένη εξυπηρέτηση των κλήσεων για προσωποποιημένη διαχείριση, με προσαρμογή της υπηρεσίας στις ανάγκες του κάθε συνδρομητή. Στην ουσία, πρόκειται ακριβώς για την εξυπηρέτηση που θα είχε ο συνδρομητής, εάν η γραμματέας βρισκόταν στο γραφείο του. Τέλος, μπορούμε να διαχειριζόμαστε διαδικτυακές εφαρμογές του συνδρομητή μας προς διεκπεραίωση εργασιών του, όπως λήψη παραγγελιών, εξυπηρέτηση πελατών, καταγραφή παραπόνων κ.ά..
Για την ενημέρωσή του, ο συνδρομητής μας διαθέτει πολλές και παράλληλες επιλογές. Η καινοτομία μας είναι η πρόσβαση σε Online Ατζέντα – CRM για PCs, Tablets, Smartphones – με επισκόπηση των εισερχόμενων κλήσεων, fax, voice mails, πελατολογίου, ραντεβού, καθώς και ιστορικό των ραντεβού. Αυτό παρέχει στον συνδρομητή τη δυνατότητα να ενημερώνεται από παντού -online και σε πραγματικό χρόνο- για τις εξελίξεις του γραφείου του, να παρακολουθεί βασικές δραστηριότητές του (εισερχόμενες κλήσεις και fax, ραντεβού, πελατολόγιο) και να ανταποκρίνεται άμεσα, βελτιώνοντας την παραγωγικότητά του.
Για τη διαχείριση των εισερχόμενων/εξερχόμενων κλήσεων, αποστέλλεται στον συνδρομητή ιστορικό (λίστα) με αναλυτική καταγραφή κλήσεων (μέρα και ώρα κλήσης, ποιος κάλεσε, ποια είναι τα τηλέφωνα επικοινωνίας του και για ποιο λόγο κάλεσε), fax, voice mails & ραντεβού έως 7 φορές/μέρα, με email ή fax σε συγκεκριμένες ώρες. Προαιρετικά, ο συνδρομητής δύναται να λαμβάνει τακτική ενημέρωση ανά κλήση με email ή SMS, με τα βασικά στοιχεία επικοινωνίας. Για έκτακτη ενημέρωση, για επείγοντα θέματα, ενημερώνουμε άμεσα με κλήσεις, SMS ή email, καθώς και για έκτακτες αλλαγές σε ραντεβού με SMS ή email.