Υπηρεσία IVR Autodialer Campaign

Θέλετε να έρθετε σε αποτελεσματική επικοινωνία με τους πελάτες σας; Η υπηρεσία IVR- Autodialer Campaign της My Office σας δίνει τώρα αυτή τη δυνατότητα.

Βάσει κάποιας συγκεκριμένης λίστας που έχει δοθεί από εσάς, καλούμε όλους τους παραλήπτες και μεταδίδουμε το ηχογραφημένο μήνυμά σας. Κάθε πελάτης για εμάς αποτελεί μία ξεχωριστή, μοναδική περίπτωση. Για αυτόν τον λόγο, έχουμε διαμορφώσει την υπηρεσία IVR- Autodialer Campaign με τρόπο ώστε να προσαρμοζόμαστε κάθε φορά στις δικές σας ανάγκες και επιθυμίες.

Ορίστε 4 σενάρια περαιτέρω διαχείρισης και εξυπηρέτησης από τη χρήση της υπηρεσίας IVR- Autodialer Campaign:

  • 1. Οι καλούμενοι έχουν τη δυνατότητα (εφόσον πατήσουν το αντίστοιχο πλήκτρο στην τηλεφωνική τους συσκευή) να ακούσουν ξανά το μήνυμά σας. Ιδανική λύση για Προωθητικές Ενέργειες, Προεκλογικές Καμπάνιες, Ενέργειες Μαζικής Ειδοποίησης & Ενημέρωσης.
  • 2. Οι καλούμενοι μπορούν είτε να ξανακούσουν το μήνυμα, είτε να συνδεθούν με κάποιον εκπρόσωπό σας/μας. Τότε, η κλήση αυτόματα εκτρέπεται στον τηλεφωνικό αριθμό που έχετε δηλώσει. Ιδανική λύση για Προωθητικές Ενέργειες με αμφίδρομη επικοινωνία, Telemarketing & Τηλεπωλήσεις, Voice Conferencing.
  • 3. Οι καλούμενοι δύνανται είτε να ξανακούσουν το μήνυμα, είτε να αφήσουν ηχογραφημένο μήνυμα, το οποίο θα λάβετε με email στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχετε δηλώσει. Ιδανική λύση για Συντονισμό Ομάδων Εργασίας, Ενέργειες Μαζικής Ειδοποίησης & Ενημέρωσης.
  • 4. Η Survey Campaign της υπηρεσίας Autodialer καλεί όλους τους παραλήπτες σας και μεταδίδει ένα ερωτηματολόγιο πολλαπλών επιλογών (multiple choice) που έχετε δημιουργήσει από πριν. Οι καλούμενοι απαντούν στις ερωτήσεις, πατώντας τα αντίστοιχα πλήκτρα στην τηλεφωνική τους συσκευή. Τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου συγκεντρώνονται αυτόματα και παρουσιάζονται συνολικά με γραφικές παραστάσεις. Ιδανική λύση για Έρευνες & Δημοσκοπήσεις, Ψηφοφορίες.

Στη My Office δεν αφήνουμε τίποτα στην τύχη του! Έτσι, εάν επιθυμείτε οι καλούμενοι, μετά το ηχογραφημένο μήνυμα, να συνδέονται με κάποιον εκπρόσωπό σας (σενάριο 2), αναλαμβάνουμε να υποστηρίξουμε την επικοινωνία σας με την Υπηρεσία Τηλεγραμματείας μας.

Αίτημα Ενδιαφέροντος

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας, ώστε να ενημερωθείτε άμεσα για την υπηρεσία.

* Πρέπει να αποδεχτείτε την Πολιτική Απορρήτου για να συνεχίσετε!

Χρέωση Υπηρεσίας

Α/Α Κόστος € Credit (επαφές) Αριθμώς καμπανιών
1 90 1.000 1
2 315 5.000 1
3 550 10.000 1
4 999 20.000 2
5 1.399 30.000 3
  • Η υλοποίηση της καμπάνιας πραγματοποιείται από τη My Office
  • Για να εξαντληθούν τα credits δίνεται η δυνατότητα οι καμπάνιες να είναι max όσες και ο αριθμός των καμπανιών στην τελευταία στήλη. Π.χ. Το πακέτο 5 θα έχει max 3 καμπάνιες. Εάν επιθυμείτε επιπλέον καμπάνιες, η χρέωση τους είναι 30€/καμπάνια
  • Αγοράστε περισσότερα Credits χωρίς ημερομηνία λήξης και εξοικονομήστε χρήματα!
  • Απεριόριστος αριθμός καλούμενων
  • Σε περίπτωση υπέρβασης του προβλεπόμενου χρόνου του ηχογραφημένου μηνύματος του ενός λεπτού (1’) θα υπάρχει έξτρα χρέωση ανά λεπτό, ανάλογη του είδους (κινητή ή σταθερή) τηλεφωνίας
  • Η υπηρεσία καταναλώνει 1 credit ανά λεπτό για κλήσεις προς σταθερά τηλέφωνα και 3 credits ανά λεπτό σε κλήσεις προς κινητά.
  • Κλήσεις που θα πραγματοποιηθούν από το σύστημα έως και τρεις φορές και δεν καταλήξουν επιτυχώς (δεδομένου ότι ο καλούμενος δεν θα απαντήσει σε καμία από τις τρεις προσπάθειες), καταναλώνουν από το λογαριασμό σας 1 credit για κάθε αναπάντητη κλήση.
  • Για σύνδεση με εκπρόσωπο (δείτε παρακάτω 2ο σενάριο διαχείρισης) καταναλώνονται επιπλέον 1 credit ανά λεπτό, αν ο εκπρόσωπος βρίσκεται σε σταθερό τηλέφωνο και 3 credits ανά λεπτό αν βρίσκεται σε κινητό
  • Οι λίστες των επαφών για τις καμπάνιες θα δοθούν από εσάς σε αρχείο MS Office Excel βάσει προδιαγραφών της My Office, για να είναι κατάλληλες για την αυτόματη εισαγωγή τους στο πληροφορικό σύστημά μας.
  • Τα κείμενα που θα επικοινωνηθούν στην καμπάνια θα δοθούν από εσάς σε αρχείο MS Office Word ή Notepad
  • Μετά την ολοκλήρωση της καμπάνιας, παρέχονται αναλυτικές αναφορές ανά τηλεφωνικό αριθμό, εμφανίζοντας ώρα και διάρκεια, καθώς και όλες τις διαδοχικές καταστάσεις της κλήσης.