Υπηρεσία IVR Autodialer Campaign
Θέλετε να έρθετε σε αποτελεσματική επικοινωνία με τους πελάτες σας; Η υπηρεσία IVR- Autodialer Campaign της My Office σας δίνει τώρα αυτή τη δυνατότητα.
Βάσει κάποιας συγκεκριμένης λίστας που έχει δοθεί από εσάς, καλούμε όλους τους παραλήπτες και μεταδίδουμε το ηχογραφημένο μήνυμά σας. Κάθε πελάτης για εμάς αποτελεί μία ξεχωριστή, μοναδική περίπτωση. Για αυτόν τον λόγο, έχουμε διαμορφώσει την υπηρεσία IVR- Autodialer Campaign με τρόπο ώστε να προσαρμοζόμαστε κάθε φορά στις δικές σας ανάγκες και επιθυμίες.
Ορίστε 4 σενάρια περαιτέρω διαχείρισης και εξυπηρέτησης από τη χρήση της υπηρεσίας IVR- Autodialer Campaign:
- 1. Οι καλούμενοι έχουν τη δυνατότητα (εφόσον πατήσουν το αντίστοιχο πλήκτρο στην τηλεφωνική τους συσκευή) να ακούσουν ξανά το μήνυμά σας. Ιδανική λύση για Προωθητικές Ενέργειες, Προεκλογικές Καμπάνιες, Ενέργειες Μαζικής Ειδοποίησης & Ενημέρωσης.
- 2. Οι καλούμενοι μπορούν είτε να ξανακούσουν το μήνυμα, είτε να συνδεθούν με κάποιον εκπρόσωπό σας/μας. Τότε, η κλήση αυτόματα εκτρέπεται στον τηλεφωνικό αριθμό που έχετε δηλώσει. Ιδανική λύση για Προωθητικές Ενέργειες με αμφίδρομη επικοινωνία, Telemarketing & Τηλεπωλήσεις, Voice Conferencing.
- 3. Οι καλούμενοι δύνανται είτε να ξανακούσουν το μήνυμα, είτε να αφήσουν ηχογραφημένο μήνυμα, το οποίο θα λάβετε με email στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχετε δηλώσει. Ιδανική λύση για Συντονισμό Ομάδων Εργασίας, Ενέργειες Μαζικής Ειδοποίησης & Ενημέρωσης.
- 4. Η Survey Campaign της υπηρεσίας Autodialer καλεί όλους τους παραλήπτες σας και μεταδίδει ένα ερωτηματολόγιο πολλαπλών επιλογών (multiple choice) που έχετε δημιουργήσει από πριν. Οι καλούμενοι απαντούν στις ερωτήσεις, πατώντας τα αντίστοιχα πλήκτρα στην τηλεφωνική τους συσκευή. Τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου συγκεντρώνονται αυτόματα και παρουσιάζονται συνολικά με γραφικές παραστάσεις. Ιδανική λύση για Έρευνες & Δημοσκοπήσεις, Ψηφοφορίες.
Στη My Office δεν αφήνουμε τίποτα στην τύχη του! Έτσι, εάν επιθυμείτε οι καλούμενοι, μετά το ηχογραφημένο μήνυμα, να συνδέονται με κάποιον εκπρόσωπό σας (σενάριο 2), αναλαμβάνουμε να υποστηρίξουμε την επικοινωνία σας με την Υπηρεσία Τηλεγραμματείας μας.