Ανακαλύψτε τους 10 σημαντικότερους λόγους για τους οποίους αξίζει να επιλέξετε την Τηλεγραμματεία της My Office:
- 01. Υψηλή ποιότητα υπηρεσιών και εξυπηρέτησης από τις έμπειρες εκπροσώπους-γραμματείς της εταιρείας μας, οι οποίες χαρακτηρίζονται από συνέπεια, εχεμύθεια, ευγένεια και προθυμία.
- 02. Επαγγελματισμός, χάρη στην επιλογή, εκπαίδευση, παρακίνηση και αξιολόγηση του ανθρώπινου δυναμικού μας, καθώς και στη μονιμότητα των εκπροσώπων-γραμματέων μας:
- ενίσχυση του κύρους σας με την ανάπτυξη-βελτίωση της εικόνας σας και τη μεγιστοποίηση της φήμης της επιχείρησής σας
- ικανοποίηση των πελατών σας λόγω ανταπόκρισης, επαγγελματικής εξυπηρέτησης και αποτελεσματικής διαχείρισης
- 03. Χαμηλότερο λειτουργικό κόστος σε σχέση με full ή part time γραμματεία, με μηναία πάγια χρέωση ανάλογη της τηλεφωνικής σας κίνησης, και παράλληλα βέλτιστος προγραμματισμός συναντήσεων & περισσότερα ραντεβού:
- μείωση λειτουργικών εξόδων και δαπανών εξοπλισμού
- αύξηση εσόδων λόγω εξάλειψης χαμένων κλήσεων/ραντεβού
- 04. Διευρυμένο ωράριο γραμματειακής κάλυψης και, κατά συνέπεια, επέκταση του ωραρίου λειτουργίας σας, καθώς εξυπηρετούμε 16 ώρες Χ 7 ημέρες την εβδομάδα Χ 365 ημέρες τον χρόνο:
- διαθεσιμότητα εξυπηρέτησης και ευκολία-άνεση για τους πελάτες σας
- αύξηση της παραγωγικότητας-αποδοτικότητας και δυναμικής της επιχείρησής σας
- 05. Real time πρόσβαση, μέσω Internet (κατέχουμε Δίπλωμα Ευρεσιτεχνίας για Υπηρεσίες Τηλεγραμματείας μέσω διαδικτύου), 24 ώρες το 24ωρο επί 365 ημέρες τον χρόνο σε ραντεβού, κλήσεις, fax, voice mails, από οποιοδήποτε σημείο και από οποιαδήποτε συσκευή (pc, laptop, tablet, smartphone), για παροχή διαδραστικών υπηρεσιών:
- διευκόλυνση της επαγγελματικής σας κινητικότητας (λόγω mobile access)
- ευελιξία-λειτουργικότητα
- 06. Υποστήριξη με προστιθέμενη αξία χωρίς όρια (στις κλήσεις) και δεσμεύσεις (στο προσωπικό, στον χώρο στέγασής του κ.ά.):
- απαλλαγή προβλημάτων διαχείρισης και απουσίας προσωπικού, π.χ. λόγω ασθένειας, αδειών, εγκυμοσύνης κ.ά.
- 07. Διοικητική υποστήριξη λόγω ταχύτερης (ή/και απαλλαγή) διεκπεραίωσης γραμματειακών/εκτελεστικών εργασιών:
- αποφόρτιση από την πίεση χρόνου
- αναβάθμιση της οργάνωσής σας
- ταχύτερη διεκπεραίωση εκκρεμοτήτων
- 08. Αύξηση του διαθέσιμου χρόνου σας:
- αφιερώνετε τον «κερδισμένο» χρόνο στην περαιτέρω ανάπτυξη της επιχείρησής σας
- διεκπεραιώνετε τις εργασίες σας πιο γρήγορα, πιο εύκολα, πιο επαγγελματικά, πιο αποδοτικά
- 09. Κάλυψη Contact Center με όλους τους πιθανούς τρόπους επικοινωνίας, όπως τηλέφωνο, fax, sms, email, έντυπη αλληλογραφία, καθώς και διαδραστικές online εφαρμογές:
- ολική διαχείριση των επαφών των πελατών σας
- 10. Υψηλός βαθμός ικανοποίησης και εξυπηρέτησης των πελατών μας, λόγω αναγνωρισμένης εξυπηρέτησής μας, που συνδυάζει άριστη ποιότητα, προσιτές τιμές και εξατομικευμένες υπηρεσίες.