Η αγορά εξελίσσεται διαρκώς, αλλάζει και διαμορφώνεται ανάλογα με τις απαιτήσεις της εποχής και τις τεχνολογικές επιταγές. Με βάση αυτά, η ολοένα συχνότερη επιλογή των ελεύθερων επαγγελματιών να προωθούν τα προϊόντα τους μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων, κάθε άλλο παρά έκπληξη προκαλεί. Η αύξηση στην εμφάνιση των καταστημάτων είχε ως αποτέλεσμα και τη δημιουργία νέων αναγκών που προέκυψαν στους ελεύθερους επαγγελματίες που διατηρούν e-shop για την επιχείρησή τους. Ποιες είναι οι επιμέρους αυτές ανάγκες που προκύπτουν και πώς μπορούν να καλυφθούν;
Οι κυριότερες ανάγκες που παρουσιάζονται είναι οι εξής:
- τακτική ενημέρωση του πελατολογίου του eshop – μέσω newsletters ή SMS – για τα νέα προϊόντα, τις περιγραφές, τα χαρακτηριστικά τους, αλλά και για τις τρέχουσες προσφορές
- ενημέρωση του διαθέσιμου αποθέματος
- λήψη παραγγελιών
- customer service – (ηλεκτρονική ή τηλεφωνική) επικοινωνία με τον ενδιαφερόμενο αγοραστή που αναζητά περισσότερες πληροφορίες για κάποιο από τα προϊόντα
- παρακολούθηση της ορθής εκτέλεσης όλων των διαδικασιών της καθημερινής λειτουργίας του e-shop και διεκπεραίωση όλων των θεμάτων που την αφορούν
Συνεπώς, γίνεται εύκολα αντιληπτή η ανάγκη για την ύπαρξη ενός – τουλάχιστον – ατόμου που θα αναλάβει την εκτέλεση των παραπάνω σε καθημερινή βάση, προκειμένου η επιχείρηση να έχει ένα πλήρες και ενημερωμένο e-shop για τις ηλεκτρονικές της πωλήσεις. Τι γίνεται, όμως, στην περίπτωση που η επιχείρηση αυτή ανήκει σε κάποιον ελεύθερο επαγγελματία που δεν διαθέτει το απαραίτητο κεφάλαιο για την πρόσληψη ατόμου στη θέση της υποστήριξης του e-shop;
Τη λύση δίνουν οι υπηρεσίες Τηλεγραμματείας της My Office! Το έμπειρο προσωπικό της εταιρείας, αναλαμβάνει να συντονίσει τη λειτουργία όλων των διαδικασιών στο ηλεκτρονικό κατάστημα της επιχείρησής σας, διατηρώντας το πάντοτε ενημερωμένο και μην αφήνοντας το ερώτημα κανενός υποψήφιου πελάτη αναπάντητο.
Πιο συγκεκριμένα, οι γραμματείς της My Office αναλαμβάνουν την υποστήριξη του e-shop σας, παρέχοντάς σας τις εξής υπηρεσίες:
- Customer Service: Διαχείριση κλήσεων, Διαχείριση Ηλεκτρονικής Αλληλογραφίας με τους πελάτες και τους επισκέπτες του ηλεκτρονικού σας καταστήματος και Λήψη Παραγγελιών
- Αποστολή Newsletters: Αποστολή ενημερωτικών και προωθητικών e-mails στους υφιστάμενους και υποψήφιους πελάτες του e-shop, με προσφορές και υπενθυμίσεις
- Διαχείριση των διαδικτυακών εφαρμογών: Λήψη παραγγελιών, εξυπηρέτηση πελατών, διαχείριση παραπόνων και επίλυση προβλημάτων (π.χ. απώλεια ή μπλοκάρισμα κωδικού πρόσβασης)
- Ενημέρωση πελατών για αιτήματα, όπως το stock προϊόντων στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα και το στάδιο παράδοσης της παραγγελίας τους
Η λύση της Τηλεγραμματείας είναι ιδιαίτερα επικερδής για κάθε επαγγελματία που διαθέτει e-shop, καθώς προσφέρει πολλά οφέλη στην επιχείρηση. Τα σημαντικότερα από αυτά συνοψίζονται στη μείωση του λειτουργικού κόστους σε σχέση με τη διατήρηση μίας full time γραμματείας, την ενίσχυση του κύρους και της εικόνας της επιχείρησης – ακόμα και όταν αυτή είναι μικρή – αλλά και τη διεύρυνση του ωραρίου λειτουργίας της υποστήριξης πελατών σας, αφού η My Office είναι σε θέση να παρέχει υπηρεσίες 16x7x365!