Τι ακριβώς είναι η τηλεγραμματεία
Είναι υπηρεσία γραμματειακής υποστήριξης εξ αποστάσεως. Δηλαδή μια έτοιμη, πλήρως εξοπλισμένη γραμματεία που απαλλάσσει πλήρως τον επιχειρηματία από την ενασχόληση και διεκπεραίωση εκτελεστικών εργασιών. Αποτελεί ουσιαστικά ένα μοντέλο εξωεπιχειρησιακής ανάθεσης (outsourcing), όπου η επιχείρηση / ελεύθερος επαγγελματίας αναθέτει σε έναν τρίτο συνεργάτη την τηλεφωνική και ηλεκτρονική επικοινωνία με τους πελάτες του και διάφορα άλλα πρακτικά ζητήματα. Ουσιαστικά, με την υπηρεσία τηλεγραμματείας αποκτά μια κανονική γραμματέα η οποία όμως βρίσκεται εκτός της έδρας της επιχείρησης, παρέχοντας τις υπηρεσίες της από απόσταση και την απαλλάσσει από την ενασχόληση και διεκπεραίωση εκτελεστικών εργασιών. Στην My Office, οι υπηρεσίες που προσφέρουμε παρέχονται μέσα σε ένα διευρυμένο ωράριο, ακόμη και κάθε μέρα, όλες τις ώρες και συνοψίζονται στις παρακάτω:
- κάλυψη τηλεφωνικής επικοινωνίας(εισερχομένων και εξερχομένων κλήσεων) με υποδοχή – φιλτράρισμα – διαχείριση – προώθηση κλήσεων, απαντήσεις ερωτημάτων, παροχή πληροφοριών, κράτηση μηνυμάτων / αιτημάτων από εκπαιδευμένες και έμπειρες τηλεφωνήτριες. Παράλληλα, διαχειριζόμαστε διαδικτυακές εφαρμογές του συνδρομητή μας για διεκπεραίωση εργασιών και διαδικασιών του
- Προγραμματισμός και διαχείριση ραντεβού
- Υπενθύμιση οφειλών, Telemarketing
- Χρονοχρέωση κλήσεων των πελατών σας προς εσάς, για παροχή υπηρεσιών σας
- Δακτυλογράφηση, απομαγνητοφώνηση και μετάφραση κειμένων
- Δημιουργία παρουσιάσεων – επιστολών – αναφορών
- Ολοκληρωμένη διαχείριση αλληλογραφίας και ταχυδρομικές θυρίδες,
- Υπηρεσίες προβολής: εταιρικά έντυπα, ιστοσελίδες, αγγελίες
- Μαζική αποστολή newsletters, faxes και SMS
και σε ποιους απευθύνεται
Απευθύνεται σε ελεύθερους επαγγελματίες (γιατρούς, δικηγόρους, μηχανολόγους, μηχανικούς, αρχιτέκτονες, μεσίτες, συμβούλους, ασφαλιστές κ.α.) και επιχειρήσεις που εδρεύουν σε όλη την Ελλάδα και δεν έχουν γραμματεία ή έχουν ανάγκη να την ενισχύσουν. Στην My Office έχουμε την υποδομή και την τεχνογνωσία για να εξυπηρετούμε και μεγάλες εταιρείες, όπως την BSH ΟΙΚΙΑΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΑΒΕ και την PARFUMS CHRISTIAN DIOR HELLAS AEBE.
Πρόκειται για μία νέα ανάγκη των επαγγελματιών;
Λόγω κρίσης και παράλληλα υψηλού κόστους, έλλειψης χώρου ή μη αναγκαιότητας για πλήρη απασχόληση, οι επαγγελματίες δεν προχωρούν σε πρόσληψη γραμματέως, με αποτέλεσμα να μην έχουν κάλυψη της συγκεκριμένης και κρίσιμης ανάγκης τους. Εδώ ερχόμαστε να δώσουμε άμεση και οικονομική λύση με την παροχή Γραμματειακής Υποστήριξης εξ’ αποστάσεως / Τηλεγραμματεία. Η ανάγκη λοιπόν δεν είναι νέα, αλλά η λύση της Τηλεγραμματείας είναι σχετικά νέα για την ελληνική αγορά.