Η My Office, πρωτοποριακή εταιρεία στην εξ’ αποστάσεως Γραμματειακή Εξυπηρέτηση, αναζητά υποψήφιο συνεργάτη για την προώθηση των πωλήσεων της Door to Door στην Αθήνα.
Αρμοδιότητες – καθήκοντα θέσης:
Προώθηση Door to Door των υπηρεσιών της My Office σε δυνητικούς πελάτες B 2 B, δηλαδή σε υποψήφιους για συνεργασία ελεύθερους επαγγελματίες και σε μικρές επιχειρήσεις που θα επωφελούνταν από τηλεγραμματεία και virtual secretary, με επισκέψεις στο χώρο τους με και χωρίς ραντεβού
- Ανάπτυξη πελατολογίου σε υπηρεσίες που αφορούν λειτουργίες call center
- Ποιοτική εξυπηρέτηση συνεργατών και δημιουργία σχέσης εμπιστοσύνης μαζί τους
- Αναφορές πωλήσεων / reporting
Προσόντα / Δεξιότητες:
- Εργασιακή εμπειρία σε πωλήσεις άνω των 3 ετών Business to Business ή 2 ετών Door to Door (προτιμητέος/α πρώην Ιατρικός Επισκέπτης)
- Απόφοιτος / η Λυκείου ή ΙΕΚ
- Καλή γνώση χειρισμού Η/Υ – Internet
- Άριστη χρήση της Ελληνικής γλώσσας σε προφορικό και γραπτό λόγο
- Καλή γνώση και χειρισμό Αγγλικής γλώσσας
- Κατοχή μεταφορικού μέσου (προτιμητέα μοτό)
- Άνεργος με δελτίο σε ισχύ, ηλικίας άνω των 25, Έλληνας πολίτης ή πολίτης άλλου κράτους μέλους της Ε.Ε. ή ομογενής που έχει δικαίωμα διαμονής και απασχόλησης στη χώρα μας
- Δραστήρια και δυναμική προσωπικότητα με άνεση στις πωλήσεις
- Άνεση / Ευχέρεια στην επικοινωνία / πειθώ / διαπραγμάτευση
- Εργατικότητα / Συνέπεια / Επαγγελματισμός / Ευελιξία / Αυτοπαρακίνηση
- Ικανότητα προγραμματισμού & υλοποίησης έργων / λήψης πρωτοβουλιών
- Διάθεση ανάληψης ευθυνών και απαιτητικών στόχων
- Επαγγελματική εμφάνιση & συμπεριφορά με διάθεση για δημιουργική εργασία
Παροχές
- Μηνιαίος μισθός – Μόνιμη εργασία πλήρους απασχολήσεως με ευκαιρία εξέλιξης και καριέρας
- Ευκαιρία υψηλών αποδοχών με σταθερό μισθό και Bonus βάσει επίτευξης στόχων
- Κάλυψη εξόδων κίνησης & κινητού τηλεφώνου
- Γραμματειακή / Εκπαιδευτική υποστήριξη