Με τη διαρκή εξέλιξη της τεχνολογίας, αυξάνονται και οι απαιτήσεις των πελατών κάθε επιχείρησης, ανεξάρτητα από το αντικείμενο και το μέγεθός της. Όταν κάποιος παραχωρεί τα προσωπικά του δεδομένα σε μία εταιρεία, περιμένει ότι η εξυπηρέτησή του θα γίνει όσο το δυνατόν πιο εξατομικευμένη. Κάπως έτσι, δημιουργήθηκε μία από τις πιο αποτελεσματικές μεθόδους marketing για την προώθηση των υπηρεσιών των επιχειρήσεων, αλλά και την αύξηση του τζίρου τους: το Προσωποποιημένο Marketing (Personalized Marketing).
Ο στόχος είναι απλός: η παράδοση της απαιτούμενης πληροφορίας σε έναν στοχευμένο (υποψήφιο) πελάτη, στον σωστό χρόνο και μέσα από την κατάλληλη πλατφόρμα. Έτσι, τόσο η επιχείρηση όσο και οι πελάτες μπορούν να απολαύσουν οφέλη που προέρχονται από μία καμπάνια Personalized Marketing.
Διαβάστε, παρακάτω, τα πιο βασικά από αυτά:
Α. Σχετικό περιεχόμενο
Με το προσωποποιημένο περιεχόμενο, ο πελάτης είναι πιθανότερο να ανταποκριθεί σε κάποιο μήνυμα, κυρίως, όταν αυτό βασίζεται σε προηγούμενη συμπεριφορά του. Για παράδειγμα, εάν έχει ήδη αγοράσει ένα προϊόν και δεχθεί μία προσφορά με ένα άλλο σχετικό προϊόν, τότε είναι πολύ πιθανό να αντιδράσει θετικά στο εν λόγω μήνυμα.
Β. Remarketing
Μέσα από μία καμπάνια remarketing, η επιχείρησή σας μπορεί να υπενθυμίσει σε έναν υποψήφιο πελάτη ότι είχε εκδηλώσει το ενδιαφέρον του για κάποιο προϊόν της, δίνοντάς του, έτσι, την ευκαιρία να κάνει την αγορά του.
Γ. Χρήσιμες προτάσεις
Οι πελάτες σας μπορούν να επωφεληθούν από προτάσεις προϊόντων που δεν γνώριζαν ότι υπάρχουν ή που δεν είχαν συνειδητοποιήσει ότι χρειάζονταν! Και πάλι, βασιζόμενοι σε κάποια προηγούμενη αγορά ή ανάγκη τους, μπορείτε να τους προτείνετε κάποια συμπληρωματική.
Δ. Χρήσιμες πληροφορίες την κατάλληλη στιγμή
Σημαντικός παράγοντας σε μία αποτελεσματική στρατηγική Προσωποποιημένου Marketing είναι και ο κατάλληλος χρόνος, στον οποίο θα λάβει την επιθυμητή πληροφορία ο εν δυνάμει πελάτης της επιχείρησης.
Λαμβάνοντας, επομένως, υπόψιν όλα όσα αναφέρθηκαν παραπάνω, γίνεται εύκολα κατανοητό ότι οι προσωποποιημένες καμπάνιες Marketing παίζουν βασικό ρόλο στη μετατροπή ενός υποψήφιου πελάτη σε έναν ενεργό καταναλωτή. Στόχος της τεχνικής του Personalized Marketing είναι η δημιουργία μιας ολοκληρωμένης καταναλωτικής εμπειρίας και η ενδυνάμωση της σχέσης εμπιστοσύνης μεταξύ του πελάτη και της επιχείρησης. Ποια είναι, όμως, τα εργαλεία για να το πετύχετε;
1. Αποστολή Στοχευμένων Emails
Προωθήστε συγκεκριμένα προϊόντα/υπηρεσίες, γνωστοποιήστε tailor-made προσφορές ή κάντε follow-up σε προωθητικές δράσεις ή αγορές που δεν ολοκληρώθηκαν στο φυσικό ή ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Η τακτική αυτή, όμως, όσο και ωφέλιμη και εάν είναι, απαιτεί προσοχή, καθώς η αποστολή μαζικών emails δεν είναι πάντα αποτελεσματική. Ενδέχεται να υπάρχουν προβλήματα στην παράδοση των μηνυμάτων, να καταλήγουν στα «ανεπιθύμητα» ή στον κάδο ανακύκλωσης του επιθυμητού σας παραλήπτη. Για αυτό, είναι απαραίτητη η ύπαρξη ενός αξιόπιστου συνεργάτη που θα αναλάβει τη στοχευμένη αποστολή των emails στη λίστα πελατών που θα του υποδείξετε.
2. Αποστολή Προσωποποιημένων φωνητικών ή γραπτών μηνυμάτων
Διατηρήστε επαφή με τη βάση των πελατών σας, μέσω ενός διακριτικού follow-up που μπορεί να εκτυλίσσεται σε συνδυασμό με μία καμπάνια email. Το πώς θα καταφέρει ένα sms ή ένα σύντομο φωνητικό μήνυμα να προσελκύσει το ενδιαφέρον το πελατών σας είναι ένας κρίσιμος παράγοντας για την επιτυχία της καμπάνιας. Αναθέστε σε κάποιον εξειδικευμένο και έμπειρο συνεργάτη, όπως η My Office, την υλοποίηση της καμπάνιας, ώστε να διασφαλίσετε ότι το μήνυμά σας είναι πλήρως συνυφασμένο με τις ανάγκες σας και τους στόχους που έχετε θέσει! Επιπλέον, έχετε τη δυνατότητα να συνδέετε την αποστολή ενός ηχογραφημένου μηνύματος με τις επαφές που έχετε ορίσει. Η My Office αναλαμβάνει και αυτήν την υπηρεσία, η οποία έχει αποδειχθεί ιδανική για προωθητικές ενέργειες, παρέχοντας τη δυνατότητα στον παραλήπτη να ακούσει επαναλαμβανόμενα το μήνυμά σας.
3. Στοχευμένη προσέγγιση επαφών μέσω τηλεφωνικής καμπάνιας
Τέλος, ο πιο άμεσος τρόπος Προσωποποιημένου Marketing είναι η μέθοδος του Telemarketing. Μέσω της υπηρεσίας Telemarketing της My Office, το εξειδικευμένο προσωπικό αναλαμβάνει την πραγματοποίηση τηλεφωνικών κλήσεων που έχουν ως στόχο το follow-up μιας προωθητικής ενέργειας, μίας επίσκεψης ή ενός εκκρεμούς αιτήματος ενδιαφέροντος από τον δυνητικό πελάτη.
Η επιλογή της κατάλληλης τεχνικής απορρέει από τις συγκεκριμένες ανάγκες κάθε επιχείρησης και κάθε επαγγελματία. Μην ξεχνάτε, όμως, ότι όποιο μέσο και αν χρησιμοποιήσετε για το Personalized Marketing, η επιλογή του κατάλληλου συνεργάτη είναι καίριας σημασίας για την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας.