1. Λίγα λόγια για εσάς (σύντομο βιογραφικό)
Η Μy Οffice ιδρύθηκε από τον Λεωνίδα Παπαδάκη ως νέο επιχειρηματία και με την επενδυτική (και όχι μόνο) υποστήριξη φίλου ιατρού.
Έχει σπουδές στο Marketing και τη Διαφήμιση και MBA από το Nottingham Trent University, καθώς και πολυετή πείρα στο χώρο της επικοινωνίας και της διαφήμισης, αλλά και στο επιχειρείν με εμπορική δραστηριότητα στο παρελθόν.
2. Ημερομηνία έναρξης δραστηριότητας και λίγα λόγια για την επιχείρησή σας
Η Μy Οffice ξεκίνησε τη δραστηριότητά της το 2008 όταν διαπιστώσαμε το κενό στην παροχή υψηλού επιπέδου Γραμματειακών Υπηρεσιών εξ αποστάσεως μέσω τηλεφωνίας και internet σε προσιτό κόστος, με μία λέξη Τηλεγραμματεία («Virtual Office»). Μετά και από σχετική έρευνα αγοράς, προχωρήσαμε στο στήσιμο και έναρξη της νέας αυτής υπηρεσίας με ίδια κεφάλαια και με επιδότηση από το πρόγραμμα ‘Ολοκληρωμένες Δράσεις Αστικής Ανάπτυξης’.
Για αυτή την καινοτομική ιδέα έχω λάβει Δίπλωμα Ευρεσιτεχνίας από τον Οργανισμό Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας. Για πρώτη φορά προσφέρεται η real time χρήση των υπηρεσιών τηλεγραμματείας (μέσω Web) που δίνει τη δυνατότητα για πρόσβαση 24 ώρες το 24ωρο – 365 μέρες το χρόνο από οποιονδήποτε υπολογιστή και κινητό τηλέφωνο (smartphone) και καθιστά τη Μy Οffice «ένα γραφείο, κάθε στιγμή από οποιοδήποτε σημείο στον κόσμο».
Απευθύνεται σε ελεύθερους επαγγελματίες και μικρές επιχειρήσεις που εδρεύουν σε όλη την Ελλάδα και δεν έχουν γραμματεία ή έχουν ανάγκη να την ενισχύσουν. Έχει σαν στόχο να αποτελέσει πανελλαδικά την ιδανική και αναντικατάστατη γραμματέα για τους πελάτες της με την εφαρμογή νέων τεχνολογιών, ποιοτικών υπηρεσιών και δημιουργικών ιδεών. Ο συνδυασμός ποιοτικών υπηρεσιών και χαμηλού κόστους (απαραίτητο προαπαιτούμενο στη δύσκολη εποχή που ζούμε) έχει οδηγήσει στην ανάπτυξή της με σταθερούς ρυθμούς.
Οι μικρές επιχειρήσεις έχουν ανάγκη ουσιαστικά από Contact Center, στο οποίο τείνουν να ενσωματωθούν όλοι οι πιθανοί τρόποι επικοινωνίας πελάτη – επιχείρησης, για να έχει μια ολική διαχείριση των επαφών των πελατών της. Αποτέλεσμα το οποίο επιτυγχάνει η My Office μέσα από την διαχείριση ποικιλίας μέσων, όπως το τηλέφωνο, sms, fax, email, έντυπη αλληλογραφία, αλλά και τη διαδραστική online επικοινωνία. Έχουμε όμως την υποδομή και την τεχνογνωσία για να εξυπηρετούμε και μεγάλες εταιρείες, όπως την BSH ΟΙΚΙΑΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΑΒΕ και την PARFUMS CHRISTIAN DIOR HELLAS AEBE.
Οποιοσδήποτε λοιπόν έχει ανάγκη από σωστή οργάνωση, άμεσες λύσεις, ευελιξία και εξοικονόμηση χρόνου σε χαμηλό κόστος, μπορεί άνετα να ενημερωθεί σχετικά από την ιστοσελίδα www.myoffice.gr ή το video μας.
3. Γιατί αποφασίσατε να ξεκινήσετε μια δραστηριότητα μόνος σας;
Η επιτυχία μιας επιχειρηματικής ιδέας και προσπάθειας είναι μια μεγάλη πρόκληση που πάντα με έλκυε. Από πολύ νέος ήθελα να κάνω κάτι δικό μου, γιατί με προκαλούσε το «επιχειρείν». Μου άρεσε όμως και η ανεξαρτησία αλλά και η δημιουργία. Μετά από συνεργασία με σημαντικές επιχειρήσεις στον κλάδο διαφήμισης και Μ.Μ.Ε. και την συγκέντρωση εμπειριών, «είδα την ιδέα» και αποφάσισα να την εφαρμόσω.
4. Πείτε μας μία δυσκολία που αντιμετωπίσατε, και πώς την ξεπεράσατε;
Δυσκολίες στο ελληνικό επιχειρηματικό περιβάλλον υπάρχουν πάρα πολλές που ξεκινούν από την έναρξη της δραστηριότητας με την αντιμετώπιση απίστευτης γραφειοκρατίας, έως την καθημερινότητα της δραστηριότητας. Αλλά με την όρεξη και την προσήλωση για επιτυχία και με την ευέλικτη αντιμετώπισή τους, οι περισσότερες ξεπερνιούνται. Αν κάποιες δεν ξεπερνιούνται…. δεν πειράζει, το μοτό μου είναι το “Keep Walking”.
Μια σημαντική δυσκολία ήταν η εύρεση κεφαλαίων για την υποστήριξη της καινοτομικής μας δραστηριότητας, η οποία απαιτούσε υψηλά κεφάλαια, ειδικά για την προμήθεια του λογισμικού που θα την υποστήριζε. Μας πήρε σημαντικό χρονικό διάστημα για την επίλυσή της και ξεπεράστηκε με την αναζήτηση προγραμμάτων επιδοτήσεων μέσα από τα προγράμματα της Ε.Ε. και τον αποτελεσματικό τρόπο με τον οποίο υλοποιήθηκε αυτό που τελικά επιλέχθηκε.
5. Τι συμβουλές δίνετε για τους νέους επιχειρηματίες out there;
Νομίζω ότι το «επιχειρείν» είναι μια συνειδητή προσωπική επιλογή και δέσμευση η οποία πέρα από όραμα, πίστη και τις τυπικές απαιτήσεις (όπως εκπαίδευση, επιμόρφωση, επαγγελματική προϋπηρεσία, τεχνογνωσία) απαιτεί και αρκετές προσωπικές δεξιότητες όπως υπομονή, επιμονή, ικανότητα επικοινωνίας, προγραμματισμού και οργάνωσης, μεθοδικότητα, συνεργασία, ομαδική εργασία. Εργατικότητα, προσανατολισμός σε αποτελέσματα και προσήλωση σε στόχους με συνέπεια, οργάνωση και επαγγελματισμό. Ανάπτυξη και διατήρηση διαπροσωπικών σχέσεων, προνοητικότητα και συνετή διαχείριση στα οικονομικά της επιχείρησης και -εντέλει -μεράκι για τη δραστηριότητά σου.
Ο επιχειρηματίας θα πρέπει να συνδυάζει πολλά και διαφορετικά γνωστικά πεδία, καθώς και ποικίλες δεξιότητες, να είναι πολυπράγμων. Τα περισσότερα από αυτά διαπιστώνονται στο «δια ταύτα», γι’ αυτό να είστε πάντα ανοιχτοί σε κάθε μήνυμα που παίρνετε για τον εαυτό και τη δραστηριότητά σας, για να κάνετε τις απαραίτητες διορθωτικές κινήσεις. Και να είστε προετοιμασμένοι για αποτυχίες και απογοητεύσεις. Όμως μην το βάζετε κάτω, γιατί πάντα κάποιος άλλος σας περιμένει εκεί έξω. Τέλος, για τα προϊόντα / υπηρεσίες σας, προάγετε την καινοτομία και τη διαφοροποίηση….και όποια δραστηριότητα έχει τη δυνατότητα, ας προάγει την εξωστρέφεια που είναι μονόδρομος για την επιβίωση στην περίοδο της κρίσης.
Κυνηγήστε το όνειρο και την πρόκληση, υπάρχουν ευκαιρίες και στην κρίση.
6. Τι να περιμένουμε από το myoffice services στο μέλλον;
Καινοτομικές και δημιουργικές ιδέες για νέες υπηρεσίες, καθώς και εξέλιξη της βασικής μας υπηρεσίας – δηλαδή της τηλεγραμματείας- και παράδοσή τους από την online εφαρμογή μας, με επέκτασή της.