Η Εταιρεία


Η Μy Office προσφέρει Γραμματειακές Υπηρεσίες Εξ Αποστάσεως, μέσω Τηλεφωνίας & Internet / Τηλεγραμματεία («Virtual Office»), από το 2008. Η εταιρεία μας δημιουργήθηκε με σκοπό να παρέχει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες σε προσιτό κόστος, μέσα από τη χρήση προηγμένων τηλεπικοινωνιακών και διαδικτυακών υποδομών.

Απευθυνόμαστε τόσο σε ελεύθερους επαγγελματίες (γιατρούς, δικηγόρους, μηχανολόγους, μηχανικούς, αρχιτέκτονες, μεσίτες, συμβούλους, ασφαλιστές κ.ά.) όσο και σε επιχειρήσεις που εδρεύουν σε όλη την Ελλάδα και δεν έχουν γραμματεία ή χρειάζεται να την ενισχύσουν. Στη My Office διαθέτουμε την κατάλληλη υποδομή και τεχνογνωσία, ώστε να εξυπηρετούμε επιτυχώς και μεγάλες εταιρείες, όπως την BSH ΟΙΚΙΑΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΑΒΕ και την PARFUMS CHRISTIAN DIOR HELLAS AEBE.

Απλοποιούμε την επαγγελματική σας ζωή!

Έχοντας ως στόχο να αποτελέσουμε την ιδανική και αναντικατάστατη γραμματεία για εσάς σε πανελλαδικό επίπεδο, εστιάζουμε στις νέες τεχνολογίες και στις δημιουργικές ιδέες. Έτσι, σας παρέχουμε εξατομικευμένες και ποιοτικές υπηρεσίες που καλύπτουν κάθε επαγγελματική σας ανάγκη, οποιαδήποτε στιγμή, άμεσα και αποτελεσματικά! Οι εκπρόσωποι της My Office χαρακτηρίζονται από αξιοπιστία και απόλυτη εχεμύθεια, προσφέροντάς σας ένα πλήρως εξοπλισμένο γραφείο σε πραγματικά χαμηλό κόστος.

Σύμφωνα με μία έρευνα που διενεργήσαμε, περισσότεροι από το 50% των ελεύθερων επαγγελματιών και των επιχειρηματιών συμφωνούν ότι οι υπηρεσίες της Μy Office είναι απαραίτητες στις επαγγελματικές τους δραστηριότητες, καθώς και ότι οι εργασιακές τους ανάγκες δεν καλύπτονται από τα υπάρχοντα “Call Centers”. Με τη Γραμματειακή Υποστήριξη εξ αποστάσεως, η Μy Office έρχεται να «λύσει» τα χέρια κάθε επαγγελματία, ενισχύοντας σημαντικά τον χρόνο και την ευελιξία του και καθιστώντας τον πιο ανταγωνιστικό και αποδοτικό από ποτέ!

Συμπληρώνουμε και επεκτείνουμε τη δυναμική σας.

Η Τηλεγραμματεία μέσω Internet αποτελεί τη μεγάλη καινοτομία (για την οποία έχει λάβει Δίπλωμα Ευρεσιτεχνίας από τον Οργανισμό Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας), αλλά και το βασικό πλεονέκτημα της Μy Office, που την κάνει να είναι «το γραφείο σας, κάθε στιγμή από οποιοδήποτε σημείο στον κόσμο»: για πρώτη φορά, προσφέρεται η real time χρήση (μέσω Web) που προσφέρει τη δυνατότητα για πρόσβαση 24 ώρες το 24ωρο επί 365 ημέρες τον χρόνο, από οποιονδήποτε υπολογιστή ή κινητό τηλέφωνο (Smartphone).

Προσφορά! Κερδίστε χρόνο! Η Μy Office δημιουργήθηκε για να καλύψει τις ολοένα αυξανόμενες ανάγκες σας με συνέπεια, αποτελεσματικότητα και σε πραγματικά χαμηλό κόστος. Στόχος μας είναι να χτίσουμε μαζί μία μακροχρόνια σχέση συνεργασίας. Ξεκινάμε, λοιπόν, με μία προσφορά εμπιστοσύνης: επικοινωνήστε μαζί μας στο 2105158500 ή συμπληρώστε τη φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος και θα λάβετε εντελώς δωρεάν, για 2 εβδομάδες έως 1 μήνα, τις υψηλού επιπέδου Υπηρεσίες Τηλεγραμματείας της My Office, ώστε να διαπιστώσετε τη χρησιμότητα - ωφελιμότητά τους. Σκοπός της προσφοράς μας είναι να γνωρίσετε, χωρίς καμία επιβάρυνση, το εύρος των υπηρεσιών μας και, εφόσον μείνετε ικανοποιημένοι, να συνεχίσετε τη συνεργασία σας μαζί μας.

Εάν έχετε ανάγκη από σωστή οργάνωση, ευελιξία, εξοικονόμηση χρόνου και ένα πλήρως στελεχωμένο γραφείο σε χαμηλό κόστος, απλώς επικοινωνήστε μαζί μας στο 210 5158500 για ένα ενημερωτικό ραντεβού και θα σας προσφέρουμε, εντελώς δωρεάν και χωρίς καμία υποχρέωση, δοκιμή έως 1 μήνα των υπηρεσιών Τηλεγραμματείας της Μy Office.

Απελευθερώνουμε τον επαγγελματία, στηρίζουμε τον επιχειρηματία!

Τηλεγραμματεία / Γραμματειακή υποστήριξη


Στόχος μας είναι να χτίσουμε μαζί μία μακρόχρονη σχέση συνεργασίας.

Ξεκινάμε, λοιπόν, με μια προσφορά εμπιστοσύνης που ισχύει μόνο για τον Ιανουάριο: επικοινωνήστε μαζί μας στο 210.51.58.500 ή συμπληρώστε τη φόρμα ενδιαφέροντος και θα έχετε την ΕΙΔΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ «Δώρο ο ένας μήνας» για τους 2 πρώτους μήνες Τηλεγραμματειακής Υποστήριξης της My Office!

Σκοπός της προσφοράς είναι να γνωρίσετε το εύρος των υπηρεσιών μας, με το δυνατό χαμηλότερο κόστος.

Είτε είστε επιχειρηματίας είτε ελεύθερος επαγγελματίας, σε περιόδους κρίσης αναζητάτε έξυπνους τρόπους για να εξοικονομήσετε χρόνο και χρήμα. Κι επειδή πολλές φορές δεν θέλει κόπο αλλά...τρόπο, μια έξυπνη επιλογή είναι να χρησιμοποιήσετε την Υπηρεσία Τηλεγραμματείας.

Η Υπηρεσία Τηλεγραμματείας αποτελεί ένα μοντέλο outsourcing (εξωεπιχειρησιακής ανάθεσης), το οποίο αναθέτει σε έναν τρίτο συνεργάτη την ηλεκτρονική και τηλεφωνική επικοινωνία με τους πελάτες σας, καθώς και διάφορα άλλα πρακτικά ζητήματα. Με την Τηλεγραμματεία, η επιχείρηση και ο ελεύθερος επαγγελματίας αποκτούν μία κανονική γραμματέα, η οποία όμως βρίσκεται μακριά, εκτός της έδρας της επιχείρησης, παρέχοντας τις υπηρεσίες της εξ αποστάσεως.

Γιατί χρειάζεστε την Τηλεγραμματεία;

Οι λόγοι είναι πολλοί! Ενδεικτικά, αναφέρουμε τους εξής:

  • Είστε ελεύθερος επαγγελματίας (γιατρός, δικηγόρος, μηχανολόγος, αρχιτέκτονας, σύμβουλος, ασφαλιστής κ.ά.) και δεν προλαβαίνετε να εξυπηρετήσετε όλους τους πελάτες σας.
  • Διευθύνετε μία μικρή επιχείρηση και δεν μπορείτε να αντεπεξέλθετε στο υψηλό κόστος αποκλειστικής γραμματειακής υποστήριξης.
  • Δραστηριοποιείστε επαγγελματικά μόνο ορισμένους μήνες τον χρόνο, οπότε δεν σας συμφέρει να απασχολείτε μόνιμο προσωπικό.
  • Προτιμάτε να αφιερώνετε όλον τον χρόνο και την προσοχή σας στην εργασία σας και όχι στα χρονοβόρα διαδικαστικά της.
  • Πιστεύετε ότι χάνετε τηλεφωνήματα και, κατ’ επέκταση, πωλήσεις και έσοδα.

Υπηρεσία Telemarketing


Θέλετε να ανοίξετε νέα κανάλια επικοινωνίας με το κοινό, καθώς και νέες προοπτικές για την άνοδο των πωλήσεών σας; Τότε, ένας τρόπος για να το επιτύχετε είναι να ακολουθήσετε μια πετυχημένη στρατηγική Telemarketing.

Όταν μιλάμε για το Telemarketing, εννοούμε όλες εκείνες τις διαδικασίες μάρκετινγκ οι οποίες, μέσω της τηλεφωνικής επαφής, στοχεύουν:

  • Στην άμεση επίτευξη πωλήσεων - εισπράξεων
  • Στη δημιουργία των προϋποθέσεων που θα οδηγήσουν σε μία μελλοντική πώληση - είσπραξη (το κλείσιμο συνάντησης - επαγγελματικού ραντεβού)
  • Στη συλλογή χρήσιμων δεδομένων, με σκοπό την επίτευξη των εταιρικών στόχων

Το τηλέφωνο αποτελεί το εργαλείο που αντισταθμίζει την έλλειψη διαπροσωπικής επικοινωνίας «πρόσωπο με πρόσωπο». Όλα πλέον είναι δυνατόν να πωληθούν μέσω τηλεφώνου! Γιατί, όμως, πολλές υπηρεσίες Telemarketing δεν επιτυγχάνουν τον στόχο τους; Αν και, αρχικά, φαίνεται απλή, η διαδικασία Telemarketing απαιτεί υψηλό βαθμό εξειδίκευσης, επαγγελματισμό και κατάλληλη εκπαίδευση.

Στη My Office διαθέτουμε το κατάλληλο, εκπαιδευμένο από εμάς, προσωπικό, το οποίο θα σας φέρει άμεσα τα αποτελέσματα που επιθυμείτε. Με την υπηρεσία Telemarketing της My Office αναλαμβάνουμε:

  • Τηλεφωνικές καμπάνιες εξερχόμενων κλήσεων, με στοχευμένη προσέγγιση σε επαφές επιλεγμένης λίστας.
  • Τηλεφωνικές κλήσεις για «follow-up» (σε συνέχεια) προωθητικών ενεργειών, ενεργειών direct marketing κ.ά., με στόχο την επίτευξη άμεσων αποτελεσμάτων (πωλήσεων).

Στην έναρξη της καμπάνιας, σας προσφέρουμε ΔΩΡΕΑΝ δοκιμαστική περίοδο για τον έλεγχο της αποδοτικότητάς της.

Είμαστε διαθέσιμοι 16 ώρες καθημερινά (Δευτέρα – Κυριακή, 8.00 – 24.00).

Υπηρεσία IVR Autodialer Campaign


Θέλετε να έρθετε σε αποτελεσματική επικοινωνία με τους πελάτες σας; Η υπηρεσία IVR- Autodialer Campaign της My Office σας δίνει τώρα αυτή τη δυνατότητα.

Βάσει κάποιας συγκεκριμένης λίστας που έχει δοθεί από εσάς, καλούμε όλους τους παραλήπτες και μεταδίδουμε το ηχογραφημένο μήνυμά σας. Κάθε πελάτης για εμάς αποτελεί μία ξεχωριστή, μοναδική περίπτωση. Για αυτόν τον λόγο, έχουμε διαμορφώσει την υπηρεσία IVR- Autodialer Campaign με τρόπο ώστε να προσαρμοζόμαστε κάθε φορά στις δικές σας ανάγκες και επιθυμίες.

Ορίστε 4 σενάρια περαιτέρω διαχείρισης και εξυπηρέτησης από τη χρήση της υπηρεσίας IVR- Autodialer Campaign:

  • 1. Οι καλούμενοι έχουν τη δυνατότητα (εφόσον πατήσουν το αντίστοιχο πλήκτρο στην τηλεφωνική τους συσκευή) να ακούσουν ξανά το μήνυμά σας. Ιδανική λύση για Προωθητικές Ενέργειες, Προεκλογικές Καμπάνιες, Ενέργειες Μαζικής Ειδοποίησης & Ενημέρωσης.
  • 2. Οι καλούμενοι μπορούν είτε να ξανακούσουν το μήνυμα, είτε να συνδεθούν με κάποιον εκπρόσωπό σας/μας. Τότε, η κλήση αυτόματα εκτρέπεται στον τηλεφωνικό αριθμό που έχετε δηλώσει. Ιδανική λύση για Προωθητικές Ενέργειες με αμφίδρομη επικοινωνία, Telemarketing & Τηλεπωλήσεις, Voice Conferencing.
  • 3. Οι καλούμενοι δύνανται είτε να ξανακούσουν το μήνυμα, είτε να αφήσουν ηχογραφημένο μήνυμα, το οποίο θα λάβετε με email στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχετε δηλώσει. Ιδανική λύση για Συντονισμό Ομάδων Εργασίας, Ενέργειες Μαζικής Ειδοποίησης & Ενημέρωσης.
  • 4. Η Survey Campaign της υπηρεσίας Autodialer καλεί όλους τους παραλήπτες σας και μεταδίδει ένα ερωτηματολόγιο πολλαπλών επιλογών (multiple choice) που έχετε δημιουργήσει από πριν. Οι καλούμενοι απαντούν στις ερωτήσεις, πατώντας τα αντίστοιχα πλήκτρα στην τηλεφωνική τους συσκευή. Τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου συγκεντρώνονται αυτόματα και παρουσιάζονται συνολικά με γραφικές παραστάσεις. Ιδανική λύση για Έρευνες & Δημοσκοπήσεις, Ψηφοφορίες.

Στη My Office δεν αφήνουμε τίποτα στην τύχη του! Έτσι, εάν επιθυμείτε οι καλούμενοι, μετά το ηχογραφημένο μήνυμα, να συνδέονται με κάποιον εκπρόσωπό σας (σενάριο 2), αναλαμβάνουμε να υποστηρίξουμε την επικοινωνία σας με την Υπηρεσία Τηλεγραμματείας μας.

Απομαγνητοφώνηση

Έχετε στο κασετοφωνάκι σας τη συνέντευξη που μόλις πήρατε, τα πρακτικά ενός συνεδρίου ή ακόμη και τη δική σας αφήγηση; Και τώρα ποιος θα ακούσει την κασέτα, για να μεταφέρει τα ηχογραφημένα λόγια στο Word; Η απομαγνητοφώνηση προϋποθέτει συγκέντρωση, χρόνο και ακρίβεια.

Το «στοίχημα» για κάθε απομαγνητοφώνηση είναι η ακρίβεια απόδοσης του ηχητικού αρχείου σε κείμενο, χωρίς οι λέξεις να χάνουν την εκφραστικότητα και τη δύναμή τους. Στη My Office το γνωρίζουμε και το πράττουμε.

Παρέχουμε τη δυνατότητα απομαγνητοφώνησης οποιουδήποτε ηχητικού κειμένου στην ελληνική ή αγγλική γλώσσα, στη μορφή και στον χρόνο που εσείς επιθυμείτε. Παράλληλα, παρέχουμε τη δυνατότητα υπαγόρευσης των αρχείων σας στο voice mail του τηλεφωνικού κέντρου μας.

Αναλαμβάνουμε την απομαγνητοφώνηση:

  • Αφηγήσεων
  • Κάθε είδους ηχητικών αρχείων (σε CD, κασέτα, Wav, mp3 κ.ά.)
  • Ομιλιών
  • Πρακτικών συνελεύσεων
  • Συνεδρίων
  • Συνεντεύξεων
  • Τηλεφωνικών συνδιασκέψεων

Καθώς η απομαγνητοφώνηση απαιτεί γνώση και εμπειρία, σας καλούμε να μας δοκιμάσετε. Πώς; Εμπιστευθείτε μας το αρχείο σας και εμείς θα αναλάβουμε ΔΩΡΕΑΝ την απομαγνητοφώνηση ενός δείγματός του.

  • Εάν μείνετε ικανοποιημένοι και αποφασίσετε να μας αναθέσετε το έργο σας (αρχεία ήχου άνω των 5 ωρών), αναλαμβάνουμε ΔΩΡΕΑΝ να το εκτυπώσουμε, να το βιβλιοδετήσουμε με φροντίδα και μεράκι και να το αποστείλουμε απευθείας στον χώρο εργασίας σας.
  • Εάν είστε λάτρης του ψηφιακού περιεχομένου, θα σας αποστείλουμε το αρχείο σας στον χώρο σας σε ηλεκτρονική (CD) μορφή.

Στη My Office παρέχουμε επαγγελματικές και αξιόπιστες υπηρεσίες, έγκαιρα και με προσιτή τιμολογιακή πολιτική (από 40€/ώρα).

Είμαστε διαθέσιμοι 16 ώρες καθημερινά (Δευτέρα – Κυριακή, 8.00 - 24.00).

Υπηρεσία Αποστολής FAX


Έχετε σκεφθεί ποτέ την προσέγγιση των πελατών σας μέσω fax; Αν όχι, ξανασκεφθείτε το για τους εξής λόγους:

  • Η αποστολή ενός fax είναι ένας άμεσος, γρήγορος και αποτελεσματικός τρόπος να μεταφέρετε το μήνυμα που επιθυμείτε στον πελάτη σας.
  • Μπορείτε να συμπεριλάβετε έναν ικανοποιητικό όγκο κειμένου στο fax που θα στείλετε, με στόχο μία αποτελεσματική διαφημιστική καμπάνια.
  • Ακριβώς επειδή εκτυπώνεται, το φαξ προσελκύει το βλέμμα του παραλήπτη. Βρίσκεται εκεί, μπροστά του: εκτυπώνεται και το βλέπει!

Τι προσφέρει η My Office;

Εκτός από οικονομικά και εξατομικευμένα για τις ανάγκες σας πακέτα, είμαστε λάτρεις του ποιοτικού και καλαίσθητου περιεχομένου. Η διατήρηση ή αύξηση του πελατολογίου σας δεν μπορεί να είναι μία τυχαία διαδικασία. Για αυτόν τον λόγο, συνεργαζόμαστε με έμπειρους κειμενογράφους και γραφίστες, που πλαισιώνουν τα κείμενά σας με εικόνες, με στόχο το καλύτερο για εσάς αποτέλεσμα.

Προσεγγίζοντας στοχευμένα επαφές επιλεγμένης λίστας, η μαζική αποστολή fax της My Office σχεδιάζεται με τρόπο ώστε:

  • Να προωθούνται προϊόντα και υπηρεσίες της επιλογής σας σε υπάρχον πελατολόγιο.
  • Να επιτυγχάνεται η προσέλκυση νέων πελατών για καινούργια προϊόντα και υπηρεσίες.
  • Να διατηρείται η επαφή με την πελατειακή σας βάση. Με ποιον τρόπο; Κάνοντας ένα αποτελεσματικό και συνάμα διακριτικό follow-up, μετά από ενέργειες direct mail, εκδηλώσεις και άλλες προωθητικές δράσεις που πραγματοποιείτε.

Είμαστε διαθέσιμοι για εσάς 16 ώρες καθημερινά (Δευτέρα – Κυριακή, 8.00 – 24.00). Κάντε ένα απλό «ντρινγκ»... στο 210 51 58 500 ή συμπληρώστε τη σχετική φόρμα στο Click2Call και θα σας καλέσουμε εμείς άμεσα. «Φαξ-άρετε» για να «φιξ-άρετε» τις πωλήσεις σας!

Υπηρεσία Μετάφρασης & Επικύρωσης Μεταφράσεων


Πόσες φορές δεν έχετε επιχειρήσει να μεταφράσετε ένα κείμενο σε ξένη γλώσσα, «σκοντάφτοντας» σε συντακτικά και εκφραστικά λάθη; Αν επιθυμείτε μία έγκυρη και επαγγελματικού επιπέδου μετάφραση, εμπιστευτείτε το κείμενό σας στο εξειδικευμένο μας προσωπικό. Το μεταφραστικό μας τμήμα στελεχώνεται από ένα ευρύ δίκτυο επαγγελματιών μεταφραστών σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Η πιστοποίησή μας με ISO9001 αποτελεί μία τρανταχτή απόδειξη της παρεχόμενης ποιότητας των υπηρεσιών μας. Παράλληλα, αναλαμβάνουμε την επικύρωση του εγγράφου σας σε ποικιλία γλωσσών μέσω πιστοποιημένων δικηγόρων. Για αυτό, μπορείτε να μας αποστείλετε το έγγραφό σας για δωρεάν εκτίμηση κόστους μετάφρασης-επικύρωσης.

Για μεταφράσεις άνω των 20 σελίδων, σας παρέχουμε ΔΩΡΕΑΝ την εκτύπωση και τη βιβλιοδέτηση ή την αποστολή σε ηλεκτρονική (CD) μορφή. Και όλα αυτά, μπορείτε να τα βρείτε στην πόρτα σας, χωρίς την επιβάρυνση επιπλέον εξόδων.

Είμαστε διαθέσιμοι 16 ώρες καθημερινά (Δευτέρα – Κυριακή, 8.00 - 24.00), αναλαμβάνοντας τη μετάφραση των κειμένων σας, οποιοδήποτε αντικειμένου (ιατρικό, νομικό, τεχνικό, οικονομικό, λογοτεχνικό κ.λπ.), σε οποιαδήποτε γλώσσα. Καλύπτουμε όλες τις επίσημες ευρωπαϊκές και ασιατικές γλώσσες και εξειδικευμένες ορολογίες.

Υπηρεσία Αποστολής SMS


Έχετε το βλέμμα σας στραμμένο συνεχώς στους πελάτες σας; Ορθώς πράττετε. Το στοίχημα για κάθε επιχείρηση, όπως και για εμάς, είναι η διατήρηση ή αύξηση του υπάρχοντος πελατολογίου και η ικανοποίησή του ανά πάσα στιγμή. Αναρωτιέστε, ωστόσο, πώς μπορείτε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας;

Η απάντηση είναι ότι δεν θέλει τόσο... κόπο, αλλά τρόπο. Ένας από αυτούς τους τρόπους είναι η μαζική αποστολή μηνυμάτων SMS (SMS marketing/bulk messaging). Άλλωστε, ποιος δεν διαθέτει κινητό τηλέφωνο σήμερα;

Η αποστολή των μηνυμάτων σας μέσω SMS αποτελεί ένα εύκολο, άμεσο, γρήγορο και εξαιρετικά κατάλληλο μέσο προώθησης προϊόντων στον τελικό καταναλωτή/πελάτη.

Τι προσφέρει η My Office;

Γνώση, εμπειρία και συνεργασία με έμπειρους κειμενογράφους. Επιθυμούμε το μήνυμα που θα φτιαχτεί για εσάς να είναι κομμένο και ραμμένο στις ανάγκες της καμπάνιας σας και να προσελκύει το ενδιαφέρον των πελατών σας. Δεν «σπαμάρουμε» αλλά.. «μαρκάρουμε» τους πελάτες σας!

Προσεγγίζοντας στοχευμένα επαφές επιλεγμένης λίστας, η μαζική αποστολή SMS της My Office σχεδιάζεται με τρόπο ώστε:

  • Να προωθούνται προϊόντα και υπηρεσίες της επιλογής σας σε υπάρχον πελατολόγιο.
  • Να επιτυγχάνεται η προσέλκυση νέων πελατών για καινούργια προϊόντα και υπηρεσίες.
  • Να διατηρείται η επαφή με την πελατειακή σας βάση. Με ποιον τρόπο; Κάνοντας ένα αποτελεσματικό και συνάμα διακριτικό follow-up, μετά από ενέργειες direct mail, εκδηλώσεις και άλλες προωθητικές δράσεις που πραγματοποιείτε.

Επικοινωνήστε μαζί μας (είμαστε διαθέσιμοι 16 ώρες καθημερινά, Δευτέρα – Κυριακή, 8.00 - 24.00) και καλές... «αποστολές»!

Υπηρεσία Αποστολής Email – Newsletters


Επιθυμείτε να προσεγγίσετε αποτελεσματικά τους υπάρχοντες ή εν δυνάμει πελάτες σας, αλλά δεν γνωρίζετε πώς; Ένας αποτελεσματικός τρόπος είναι η αποστολή ενημερωτικών emails ή newsletters.

Πόσες φορές, όμως, εσείς προσωπικά δεν έχετε λάβει βαρετά και κουραστικά emails για προϊόντα ή υπηρεσίες; Μάλλον, η απάντηση είναι πολλές. Κι επειδή “Content is the King”, στη My Office καθιστούμε το περιεχόμενο τον βασιλιά κάθε καμπάνιας σας.

Διαθέτοντας έμπειρους κειμενογράφους και γραφίστες, δημιουργούμε για εσάς newsletters που διαβάζονται ευχάριστα από τους αποδέκτες τους, χωρίς να καταλήγουν στον κάδο απορριμμάτων.

Γιατί χρειάζεστε την υπηρεσία;

Αναρωτιέστε γιατί δεν μπορείτε να αποστείλετε μαζικά emails μόνοι σας; Χρησιμοποιώντας εφαρμογές όπως το Outlook ή το Windows Live, που βρίσκονται εγκατεστημένα στον υπολογιστή σας, μπορείτε. Όμως, η μαζική αποστολή emails ενοχλεί τους providers, διότι επιβαρύνει το δίκτυό τους, καθώς και τον όγκο της αποστολής. Έτσι, εκείνοι διακόπτουν την παράδοση των emails σας ή ακόμη και τη δυνατότητα αποστολής από τον λογαριασμό σας.

Αναθέτοντας σε εμάς τη μαζική αποστολή emails προς πελάτες επιλεγμένης από εσάς λίστας, δεν διατρέχετε τον παραπάνω κίνδυνο.

Τι κερδίζετε;

Η απάντηση βρίσκεται σε μία λέξη-κλειδί για την επιχείρησή σας: πωλήσεις!

Με την υπηρεσία μαζικής αποστολής emails, επιτυγχάνετε:

  • Προώθηση προϊόντων/υπηρεσιών σε υπάρχον πελατολόγιο.
  • Προσέλκυση πελατών για την προώθηση νέων προϊόντων/υπηρεσιών.
  • Διατήρηση - ενεργοποίηση υπάρχοντος πελατολογίου.
  • Follow-up σε direct mail ενέργειες, events και άλλες προωθητικές δράσεις.

Υπηρεσία Διαχείρισης Απλής Αλληλογραφίας


Βρίσκεστε στο γραφείο σας και πελαγώνετε με την αλληλογραφία που πρέπει να οργανώσετε και να αποστείλετε; Αντιλαμβανόμαστε ότι για κάθε επιχείρηση ο χρόνος είναι χρήμα. Για αυτό, στη My Office έχουμε αναπτύξει για τους πελάτες μας ειδική υπηρεσία διαχείρισης της απλής αλληλογραφίας τους.

Αναλαμβάνοντας τη διαχείριση της απλής αλληλογραφίας σας:

  • Συντάσσουμε για λογαριασμό σας επιστολές και δρομολογούμε την ταχυδρόμησή τους στους παραλήπτες.
  • Στέλνουμε φακέλους στους παραλήπτες που μας υποδεικνύετε, ενημερώνοντας εσάς και εκείνους μέσω email ή SMS.
  • Στέλνουμε ομαδικές αποστολές-προσκλήσεις με follow-up (τηλεφωνώντας στους παραλήπτες).
  • Αναλαμβάνουμε την αποστολή μέσω courier.

Επικοινωνήστε μαζί μας 16 ώρες καθημερινά (Δευτέρα – Κυριακή, 8.00 - 24.00) και βάλτε τέλος στην ταλαιπωρία σας!

Υπηρεσία Διαχείρισης Ηλεκτρονικής Αλληλογραφίας


Μπαίνετε στον λογαριασμό ηλεκτρονικής αλληλογραφίας σας και ένα «βουνό» από emails σάς περιμένει στη «γωνία»; Βάλτε τέλος στην ταλαιπωρία σας, αναθέτοντας σε εμάς τη διαχείριση της ηλεκτρονικής αλληλογραφίας σας.

Τι σας προσφέρουμε με την υπηρεσία μας:

  • Απαντάμε για λογαριασμό σας στα εισερχόμενα μηνύματά σας.
  • Φιλτράρουμε – ταξινομούμε τα εισερχόμενα μηνύματα του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου.
  • Σας ενημερώνουμε με συγκεντρωτικές αναφορές.
  • Προωθούμε συγκεκριμένα μηνύματα που μας υποδεικνύετε σε πελάτες σας.
  • Δεχόμαστε υπαγόρευση για τις απαντήσεις σας ή για την αποστολή νέων μηνυμάτων προσαρμοσμένων στις ανάγκες και επιθυμίες σας.

Είμαστε διαθέσιμοι 16 ώρες καθημερινά (Δευτέρα – Κυριακή, 8.00 - 24.00), ώστε να κάνουμε την επιχειρηματική σας ζωή ευκολότερη!

Υπηρεσία Ψηφιοποίησης Εγγράφων


Καθώς η διαχείριση της πληροφορίας αποτελεί καθοριστικό και αναπόσπαστο κομμάτι της επαγγελματικής δραστηριότητάς σας, αναλαμβάνουμε την Ψηφιοποίηση των Εγγράφων σας, οργανώνοντας αποτελεσματικότερα τη ροή της πληροφορίας σας σε ηλεκτρονική εκδοχή. Με αυτόν τον τρόπο, εξοικονομείτε τόσο σε λειτουργικό κόστος όσο και σε εργασιακό χώρο, αφού απαλλάσσεστε από περιττούς όγκους χαρτιού.

Με την υπηρεσία της Ψηφιοποίησης Εγγράφων, η My Office καθιστά το αρχείο σας άμεσα προσβάσιμο και πολύ πιο εύκολα διαχειρίσιμο. Χάρη στην εμπειρία, την αξιοπιστία, την εχεμύθεια, καθώς και τον σύγχρονο εξοπλισμό μας, επιτυγχάνουμε τα βέλτιστα αποτελέσματα ψηφιακής μορφής, ενώ παράλληλα εγγυόμαστε την ασφάλεια των δεδομένων σας.

Υπηρεσία Χρονοχρέωσης Κλήσεων


Παρέχετε τηλεφωνικές υπηρεσίες στους πελάτες σας; Αν ναι, σας προτείνουμε τη χρήση premium αριθμών, με τους οποίους μπορείτε να χρεώνετε τους πελάτες σας ανά λεπτό.

Όσοι πελάτες σας επιθυμούν να επικοινωνήσουν μαζί σας θα καλούν σε συγκεκριμένο αριθμό (της μορφής 9011 40xxxx), ο οποίος θα ενεργοποιηθεί από εμάς και θα ανήκει αποκλειστικά σε εσάς. Η κλήση τους, μέσω των συστημάτων της My Office, θα αποστέλλεται με εκτροπή στο αστικό νούμερο του τηλεφωνικού κέντρου σας.

Οι πελάτες σας, αφού ενημερωθούν για την επικείμενη χρέωση, επιλέγουν αν θα συνεχίσουν ή όχι. Με αυτό τον τρόπο, επιτυγχάνετε τα εξής:

  • Οι κλήσεις σας «φιλτράρονται». Αν, για παράδειγμα, είστε δικηγόρος ή σύμβουλος, γνωρίζετε πολύ καλά πόσο ενοχλητικό είναι να δέχεστε ανεπιθύμητες κλήσεις. Με την υπηρεσία χρονοχρέωσης κλήσεων, αυτός που σας τηλεφωνεί ακούει χωρίς χρέωση το σχετικό ενημερωτικό μήνυμα και, αν ενδιαφέρεται πραγματικά, συνεχίζει στη σχετική κλήση προς εσάς.
  • Με την παροχή τηλεφωνικών υπηρεσιών, αποκτάτε την ευελιξία να εξυπηρετείτε τους πελάτες σας εξ αποστάσεως, αποκομίζοντας έσοδα.

Μην αναμένετε στο ακουστικό σας! Επικοινωνήστε μαζί μας, είμαστε διαθέσιμοι 16 ώρες καθημερινά (Δευτέρα – Κυριακή, 8.00 - 24.00).

Επικοινωνία


Διεύθυνση: Δαβάκη 12 Ελληνορώσων, Αθήνα 115 26

Email: info@myoffice.com

Τηλέφωνο: +30 210 51 58 500

Ωράριο MyOffice: 10.00 - 18.00